kupuj według kategorii

Strona główna

Reklamacje

  1. Reklamacje zleceń transportowych muszą być zgłoszone do 48 godzin po otrzymaniu przesyłki pod numerm telefonu: 506112993,  lub na adres: sklep@clima-boost.pl
  2. Reklamacje mogą dotyczyć:
    • spraw związanych z kradzieżami, zagubieniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem przesyłki
    • niezgodności dostaw z fakturą
  3. W przypadku dostaw realizowanych za pośrednictwem spedytora, jeśli nastąpi niezgodność pomiędzy ilością towaru w przesyłce z fakturą lub wagą wymienioną na liście przewozowym a faktycznie otrzymywaną, odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem spedytora i niezwłocznie powiadomić telefonicznie oraz pisemnie Firmę Clima Boost. Protokół reklamacyjny może również dotyczyć:
    • naruszenia taśm firmowych
    • uszkodzenia kartonu
    • jakichkolwiek znamion ingerencji w przesyłkę
    • niezgodności pomiędzy stanem faktycznym, a fakturą zakupu
  4. Brak dostosowania się do niniejszych procedur może spowodować odmowę uznania reklamacji.